Tips για ένα βιογραφικό ειδικά για Digital Marketing (+ Video)

digital marketing cv

Στοχεύεις σε μια καριέρα γεμάτη SEO, social media campaigns ή content creation; Τότε το βιογραφικό σου πρέπει να αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό.

Η ζήτηση για επαγγελματίες Digital Marketing έχει αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο καιρό. Αν λοιπόν εκεί είναι η «κλίση» σου και οι δεξιότητές σου, δημιούργησε ένα CV που θα πετύχει το… engagement που θες. Ξέρεις εσύ.

Δες εδώ πόσες ανοιχτές θέσεις Digital Marketing υπάρχουν αυτή τη στιγμή και διαμόρφωσε το CV σου λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω tips.

  1. Καταρχάς αν έχεις κάποια προτίμηση ή κάποιο specialization όσον αφορά το Digital Marketing, καλό είναι να φαίνεται στο βιογραφικό σου. Υπάρχουν διαφορετικά είδη και κατηγορίες Digital Marketing: π.χ. μπορεί να είσαι Performance Specialist ή Social Media Manager ή Copywriter. Ή μπορεί να είσαι Market Research Analyst. Αν στοχεύεις σε κάτι από αυτά συγκεκριμένα, κάνε το να ξεχωρίζει.
  1. Πώς θα το κάνεις να ξεχωρίζει; Καταρχάς από το resume summary . Είναι η μικρή παράγραφος που βάζεις στην αρχή του CV σου, δίνοντας βασικές πληροφορίες για το ποιος/α είσαι επαγγελματικά. Εδώ μπορείς να αναφέρεις 1-2 από τα πιο σημαντικά επιτεύγματά σου στον χώρο, ή και τα επαγγελματικά σχέδιά σου. Όταν το βλέπει αυτό ο recruiter παίρνει μια πρώτη αντιπροσωπευτική εικόνα για σένα.
  1. Φρόντισε γενικά το CV όπως θα φρόντιζες μια digital καμπάνια σου. Να έχει ωραία εμφάνιση, δομή, να «αναπνέει» (να έχει δηλαδή ελεύθερο χώρο), να έχει προσεγμένη αισθητική και προσεγμένο λόγο. Βασικά, το πώς οπτικοποιείς και πώς γράφεις το βιογραφικό σου είναι καθρέφτης του ταλέντου σου, αυτό μην το ξεχνάς.

Για να στήσεις και να οπτικοποιήσεις σωστά το βιογραφικό σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα template.

  1. Ποια είναι η πρώτη αρχή στο Marketing; Το “know your audience”. Άρα σκέψου: ποιος θα λάβει το βιογραφικό σου, ποια εταιρεία, ποιος άνθρωπος; Κάνε λοιπόν το research σου, και προσάρμοσε το ύφος και το περιεχόμενο ανάλογα. 

  1. Ήρθε η ώρα να γράψεις την Προϋπηρεσία σου (αν έχεις). Πώς θα το κάνεις; 
  • Βάλε τα όλα σε αντίστροφη χρονολογική σειρά, από το πιο πρόσφατο στο πιο παλιό.
  • Ανάφερε συγκεκριμένα project που έχεις τρέξει. Δηλαδή κάποια καμπάνια που «έτρεξες» εάν δούλευες σε εταιρεία inhouse. Ή αν ήσουν σε agency ανάφερε τους πελάτες ή και τα cases που ανέλαβες, π.χ. την καμπάνια για ένα νέο προϊόν ή ένα rebranding κλπ.
  • Δώσε μετρήσιμα αποτελέσματα για τις ικανότητες και τις επιτυχίες που έχει επιδείξει ως επαγγελματίας. Να δώσουμε ένα παράδειγμα; «Με στοχευμένες Performance campaigns στο Q4 του ’21, φέραμε συνολικά +150% περισσότερα leads από ό,τι στο Q4 του ’20». Τα νούμερα είναι “sexy” και δείχνουν στον εργοδότη ότι έχεις μάθει να δουλεύεις με μετρήσιμους στόχους.

6. Λατρεύεις το Digital Marketing, άρα ξέρεις τη δύναμη των keywords. Βάλε λέξεις-κλειδιά στο βιογραφικό σου, δηλαδή λέξεις και όρους που είναι “hot” και σε αναδεικνύουν όπως σου αξίζει. Λέξεις όπως Content, Search Engines (Μηχανές Αναζήτησης), SEO, Στρατηγική, Conversion Rate, κλπ. 

7. Τι hard skills να βάλεις; Οπωσδήποτε βάλε digital skills, π.χ. Office (εννοείται), ή εργαλεία για Email Marketing, ή εργαλεία αμιγώς για το performance π.χ. Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads κλπ. Μετά βάλε και analytics εργαλεία που σε βοηθούν να δεις τι αποτελέσματα έφερε η δουλειά σου, π.χ. Google Analytics. Είναι σημαντικό να αναφέρεις και τυχόν certifications που έχεις πάρει σε αυτές τις πλατφόρμες – κάτι τέτοιο σε κάνει να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό. Ίσως είναι περιττό να το πούμε, αλλά εννοείται ότι στο ψηφιακό marketing παίζει ρόλο και το επίπεδο των αγγλικών σου που πρέπει να είναι αρκετά υψηλό.

8. Να ανανεώνεις συχνά το βιογραφικό σου με βάση τα νέα εργαλεία και τις πλατφόρμες που εμφανίζονται και που μαθαίνεις να χειρίζεσαι. Αυτό δείχνει ότι παρακολουθείς τις τάσεις και ότι παραμένεις up to date ως Marketeer, και κάτι τέτοιο θα κερδίσει το ενδιαφέρον όποιου λάβει την αίτησή σου.

9. Μετά τα hard skills, ποια soft skills πρέπει να έχει ένα βιογραφικό ενός Digital Marketeer; Αυτή τη στιγμή, στον κλάδο αυτόν, οι recruiters ψάχνουν τις παρακάτω προσωπικές δεξιότητες σε υποψηφίους:

  • δημιουργικότητα
  • προσαρμοστικότητα
  • να μπορείς να βάζεις το «εγώ» σου στην άκρη
  • να αφουγκράζεσαι τα trends
  • επιμονή
  • work ethic

Μην ξεχάσεις να βάλεις τέτοια ποιοτικά χαρακτηριστικά στο CV σου.

10. Τελευταία συμβουλή: keep it simple & minimal. Είμαστε σε μια εποχή που το minimal είναι το ζητούμενο. Κράτα τα όλα «απλά», καθαρά, κατανοητά και ευανάγνωστα. Και φυσικά διορθωμένα στην εντέλεια. Και θα τα πας περίφημα!

Τώρα που ξέρεις πώς να φτιάξεις ένα βιογραφικό ειδικά για θέσεις Digital Marketing, ανέβασε το βιογραφικό σου σε κάθε αντίστοιχη θέση που πιστεύεις ότι κάνεις match.

Μήπως σε ενδιαφέρουν;

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

Κάποιοι το φοβούνται. Άλλοι το απαξιώνουν. Και άλλοι το επιζητούν. Τελικά αξίζει να δοκιμάσεις μια εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο;

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

Μυστικά και αλήθειες για να γίνει το pro «εύρεση εργασίας» ακόμα πιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

Πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζουν οι δουλειές 9-5 μπροστά σε μια οθόνη; Δεν χρειάζεται να εργάζεσαι έτσι. Κάποιοι άνθρωποι είναι…

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

Οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία…

10 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά

10 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά

Χωρίς να επηρεάζεσαι από κανέναν, κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου, και από τις απαντήσεις που θα πάρεις θα…

10 Θετικά & Αρνητικά Πρόσληψης Εκπροσώπων Απομακρυσμένου Τηλεφωνικού Κέντρου

10 Θετικά & Αρνητικά Πρόσληψης Εκπροσώπων Απομακρυσμένου Τηλεφωνικού Κέντρου

Η εύρεση υποψηφίων που θα στελεχώσουν ένα απομακρυσμένο τηλεφωνικό κέντρο, είναι μια από τις μεγάλες προκλήσεις αυτής της εποχής.

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

10 λόγοι γιατί να εργαστείς σε ένα τηλεφωνικό κέντρο

Κάποιοι το φοβούνται. Άλλοι το απαξιώνουν. Και άλλοι το επιζητούν. Τελικά αξίζει να δοκιμάσεις μια εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο;

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

10+ job search tips για να βρεις τη δουλειά που σου ταιριάζει το 2023

Μυστικά και αλήθειες για να γίνει το pro «εύρεση εργασίας» ακόμα πιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

«Δραστήριες» θέσεις εργασίας για όσους δεν θέλουν να είναι κολλημένοι σε ένα γραφείο

Πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζουν οι δουλειές 9-5 μπροστά σε μια οθόνη; Δεν χρειάζεται να εργάζεσαι έτσι. Κάποιοι άνθρωποι είναι…

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

10 άκρως χρήσιμες συμβουλές διαχείρισης παραπόνων πελατών για το τηλεφωνικό σας κέντρο

Οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία…